torsdag den 17. marts 2011

Danmark-Texas-Colorado

Hej igen :)

Lige et kort indlæg..
Ville bare lige fortælle om en lille oplevelse jeg havde.. :)

En af vores skole rådgivere kom hen til mig i sidste uge og fortalte mig, at han havde en nevø som kom fra Danmark men som var udvekslingsstudent i Texas, og at hans nevø, Carl, kom og besøgte ham samme uge da han havde fri fra skole pga. spring break, og han spurgte mig så om Carl måtte følge mig i skolen om fredagen, det sagde jeg jo så ja til, og fredag kom, men det gjorde Carl ikke, før jeg havde 10 minutter før jeg havde fri fra skole, blev en lille smule irriteret men ok..
Og så ringede hans onkel Mr. Sardinina til min bror Ladi om søndagen og spurgte om vi ville hænge ud sammen med Carl om tirsdagen, så om tirsdagen tog vi ud og shoppede sammen med ham, og det var faktisk ret hyggeligt :)
dagen efter, onsdag, kom Carl i skole og skulle så åbenbart følge mig rundt, det var der bare ikke nogen der havde fortalt mig.  Men det var fint, selvom at han så ud som om han kedede sig. :)

Okey det var lige et kort et for denne gang :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar